Efter en fullspäckad dag så brinner min hjärna

Jag är så oändligt glad för att jag har en date med den Skäggige imorgon.

Jag tänker inte ens blogga utförligt om det här utan det får sparas till senare tillfälle.
Den korta versionen kan ni få:

  • Upp, ut med hundarna och få iväg trött LIllebror till skolan kl 8
  • Kommunens folk hämtar säng och olika hjälpmedel hos Exet
  • Fotografera i Exets hus
  • Två timmars möte med prästen
  • Möte med begravningsentreprenör
  • Till kyrkogården för att hitta plats till Exets urna
  • Till smørrebrødsjomfru for att beställa mat till minnesstunden
  • Kontakta den som har nyckel till festlokalen
  • Kontakta tjejerna som lovat hjälpa till – en-två om morgonen och tre på kvällen
  • Ringa cirka fem-tio personer och avtala olika uppgifter med dem
  • Hjälpa Storebror med packning inför tre dagars skolresa imorgon

Hepp… Som sagt – den Skäggige. Say no more.

Publicerat av

irrhönan

Singelmamma till 2. Hundägare till 2. Beroende av crosstraining, utomhus och året runt. Mera gourmand än gourmet. Läser gärna böcker. Försöker sluta tänka.

6 reaktioner till “Efter en fullspäckad dag så brinner min hjärna”

Det tyckte jag - vad tycker du?

