Hur var det nu…

De nästa dagarnas must fix lista

Idag torsdag

  • Låna madrasser hos Favoritgrannen
  • Vika 150 psalmhäften (tack facebook – jag har efterlyst hjälp)
  • Ringa grävgubben i kyrkan och avtala tid när jag kan lämna grejor
  • Köpa papper och pärm till Exets minnesbok
  • Baka det som Storebror kallar ”svenskerkagen” – en kokostoscakaka
  • Dammsuga
  • Röja det värsta, resten ger sig

Fredag

  • Morgon – förbi kyrkan med psalmhäften, CD med RHCP’s Brendan’s death song som ska användas till utgångsmarschen, bild på Exet samt jord från hundklubben, som prästen ska lägga på hans kista
  • Glömde en mindre detalj… Kl 9:30 ska Lillebror och jag se Exet en sista gång, där han ligger i sin kista
  • 12:30 – hundarna till frisör
  • 13:22 – min kompis kommer till Kbh H. Hoppas hon hittar hit själv 😉
  • ca 16:00 – hämta nyklippta (!!!!!!!!) hundar (jo, jag har gett upp pälsvården. Har inte tid, har inte ro. Av med pälsen. Den får växa ut igen)
  • 18:00 Hämta nyckel till festlokalen. Komma ihåg att ta med kontraktet.
  • Resten av kvällen – ställa i ordning bord, bära grejor, ta fram koppar och fat och sånt. En hel hoper människor kommer och hjälper
  • Nån gång på kvällen – mina föräldrar, syster och systerdotter kommer. Sängar ska fixas och det ska flyttas runt på brorsornas rum så vi får plats allihop
Publicerat av

irrhönan

Singelmamma till 2. Hundägare till 2. Beroende av crosstraining, utomhus och året runt. Mera gourmand än gourmet. Läser gärna böcker. Försöker sluta tänka.

En reaktion till “Hur var det nu…”

Det tyckte jag - vad tycker du?

