Sånt som bär mig emot…

Jag har gjort back-up på alla mina bilder idag. Och alla Exets bilder som jag lyckats hämta från hans mobil. Däremot känns projektet med att hämta bilder från hans dator väldigt motigt. Som dataintrång. Men för barnens skull vill jag ha bilderna, för att kunna göra bildböcker av dem så småningom.

Så jag har gjort det. Flyttat runt på saker i hans dator så att jag kan känna igen mig lite. Det är ju liksom inte så att han kommer att protestera i alla fall. Inte i ord, men kanske låter han nånting falla i skallen på mig en vacker dag. Eller? 😉

Publicerat av

irrhönan

Singelmamma till 2. Hundägare till 2. Beroende av crosstraining, utomhus och året runt. Mera gourmand än gourmet. Läser gärna böcker. Försöker sluta tänka.

5 reaktioner till “Sånt som bär mig emot…”

    1. Jag undrar om jag har nån projektledar-gen att ta fram, det vore aningen praktiskt. Jag tror inte att Exet har sorterat papper på alla de år som vi bott isär. Hela hans kontor är en enda pappershög. :-/ Orka….

      Gilla

Det tyckte jag - vad tycker du?

