I hjärtat gömd men inte glömd

Jag var lite i valet och kvalet omkring Exets facebook-konto, men till sist bestämde jag mig för att be om att få det borttaget helt, och inte behålla en ”minnessida”.

Alla bilder som han sparat, dem har jag. Alla vänner – såna som betytt nånting – vet att han är död. De har haft chansen att kontakta mig om de velat. Få har gjort det.

Eventuella underfundigheter som han skrivit är nu borta, liksom sånt han sagt och gjort.

Men i hjärtat finns allting kvar.

Publicerat av

irrhönan

Singelmamma till 2. Hundägare till 2. Beroende av crosstraining, utomhus och året runt. Mera gourmand än gourmet. Läser gärna böcker. Försöker sluta tänka.

9 reaktioner till “I hjärtat gömd men inte glömd”

Det tyckte jag - vad tycker du?

