Drar ut sticket

Idag jobbar jag inte.

Jag är trött och ledsen.

Publicerat av

irrhönan

Singelmamma till 2. Hundägare till 2. Beroende av crosstraining, utomhus och året runt. Mera gourmand än gourmet. Läser gärna böcker. Försöker sluta tänka.

5 reaktioner till “Drar ut sticket”

    1. Bara så du vet så kommer inte det här inlägget upp i flödet på WP… 😦
      På något märkligt sätt faller dina inlägg där du verkligen behöver lite läsare ofta bort från flödet… dumma WP ibland 😦

      Gilla

      1. Jag undrar om det har med att göra hur jag publicerar det? Jag har ju tre möjligheter och använder alla tre – laptop, privat mobil och jobbmobil. Kommer inte ihåg vilket alternativ jag använde vid det här tillfället. Kanske ska jag börja tagga inläggen, det kunde ju vara en idé.

        Gilla

Det tyckte jag - vad tycker du?

