Laddar upp

Mollys matte var förbi och vi la en strategi inför morgondagen.

En hel del ska härifrån först, som till exempel min säng och TV. Det ska bytas ut med Exets.

En hel del ska köras till återvinningscentralen, för att ge plats åt en massa av Exets jox. Tjugo flyttlådor ligger i min bil. Nämnde jag att bakluckan har gått i baklås och går inte att öppna? Praktiskt va…. :-/

Det blir en jobbig dag imorgon. Både fysiskt och psykiskt, men jag ska försöka ta projektledarminen på mig och åtminstone låtsas lite. 🙂 Skönt med vänner omkring mig i alla fall.

Publicerat av

irrhönan

Singelmamma till 2. Hundägare till 2. Beroende av crosstraining, utomhus och året runt. Mera gourmand än gourmet. Läser gärna böcker. Försöker sluta tänka.

3 thoughts on “Laddar upp”

Det tyckte jag - vad tycker du?

