Konstigt att jag inte sover när jag är så himla trött

Att natt efter natt vakna mitt i natten och inte kunna somna om är inte nån vidare höjdare i längden.

Jag orkar ju precis ingenting.

Hursomhelst. Långa Träningskompisen och jag fick kört undan det sista vid Ex-residenset, och jag har hört från advokaten. Det ”enda” jag måste göra nu är att hitta rätt papper bland cirka tre-fyra flyttlådor. Och hitta flyttlådorna.

Advokaten – en ny stjärna – svarade förresten på frågan om precis vilka papper jag skulle leta efter att ”jag bara kunde ta med mig pärmarna så skulle hon nog leta”. Tre-fyra flyttlådor??? Tror inte det va.

Publicerat av

irrhönan

Singelmamma till 2. Hundägare till 2. Beroende av crosstraining, utomhus och året runt. Mera gourmand än gourmet. Läser gärna böcker. Försöker sluta tänka.

5 thoughts on “Konstigt att jag inte sover när jag är så himla trött”

  1. Jag tycker det är normalt att du inte kan varva ner på natten och sova. Hur skulle du när det hela tiden pågår saker i ditt liv?

    Gilla

Det tyckte jag - vad tycker du?

