Så har jag bokat, men får vänta helt till i december…

”Alle ansigtsbehandlinger begynder en konsultation, mens du nyder et forfriskende og eksfolierende fodbad inden selve behandlingen.

Konsultationen går ikke ud over den tid, som selve behandlingen varer, men er med til at sørge for, at du får den bedst mulige oplevelse og det bedste resultat af behandlingen.
Efter behandlingen kan du afslutte med 20 minutters relax-nap i vores Relaxation Lounge, hvor din spa-terapeut rådgiver dig om de hjemmeplejeritualer, der passer til dig.

Alle ansigtsbehandlinger indeholder:

Fodbad
Afrensning
Peeling af ansigt, hals og décolletage
Ansigts-, nakke-, og skuldermassage
Hovedbundsmassage
Hånd- eller fodmassage
Maske, serum og øjengel
Dybderens er muligt dog den ikke altid en del af behandlingen, da det er ikke alle, der har behov for det

Vi skræddersyr alle vores ansigtsbehandlinger efter dine behov og hudtype – for eksempel kan massagen være afslappende, lymfedrænende, en trykpunktsmassage eller en kombinationsmassage, så du får den ansigtsbehandling, som netop du har brug for lige den dage.

Vi behandler alle hudtyper som mørke pletter, pigment forandringer, acnesymptomer og dens årsager, reducere fine linjer og rynker.

Vi har designet den ultimative ansigtsbehandling. Den giver dig en fuldkommen nydelsesfuld, dyb afslapning og genopretter balancen i hud, krop og sind. Behandlingen er en luksusudgave af vores ansigtsbehandlinger og er en nærende, hudfornyende og fuldkommen afstressende oplevelse.

Udover hånd-, fod- og hovedbundsmassage får du en hårkur med varm mandelolie, som masseres ind i hovedbunden – plus en saliggørende varm indpakning.

Behandlingen indeholder også eksfoliering, dybderens efter behov, massage, aromaterapi og balancerende massageteknikker, der vil fremme dyb afslapning, forbedre balancen og give fuldkommen velvære. Mmmm…..”

När jag fick presentkortet från bloggväninnorna visste jag att det vill jag använda till nånting som jag aldrig i livet skulle göra för mig själv – om jag inte hade ett presentkort alltså. Den ultimativa ansiktsbehandlingen – låter det inte underbart? Och jag som aldrig varit till ansiktsbehandling. Jag ser fram emot den lördagseftermiddagen, när jag nytränad och nybadad kommer att ta tåget in till stan och sen bara njuta av total lyx.

Tack tack tack snälla goa – jag har världens bästa bloggvänner! 😀

Publicerat av

irrhönan

Singelmamma till 2. Hundägare till 2. Beroende av crosstraining, utomhus och året runt. Mera gourmand än gourmet. Läser gärna böcker. Försöker sluta tänka.

3 reaktioner till “Så har jag bokat, men får vänta helt till i december…”

Det tyckte jag - vad tycker du?

