En slags sovmorgon

Jag har en ”date” med den Skäggige klockan tio, och så kommer det sig att jag tar det lugnt om morgonen i stället för att rusa iväg till jobbet.

Jag har druckit rödbets-juice, ätit en macka och gjort en massa stretchövningar. Jag hatar att ha träningsvärk när jag ska ha behandling, det gör alltid sju-dubbelt ont då… Men efteråt är det ok.

Här blåser iskalla vindar och det susar i huset. Jag har inte tänt för värmen än, men det närmar sig.

Publicerat av

irrhönan

Singelmamma till 2. Hundägare till 2. Beroende av crosstraining, utomhus och året runt. Mera gourmand än gourmet. Läser gärna böcker. Försöker sluta tänka.

2 reaktioner till “En slags sovmorgon”

Det tyckte jag - vad tycker du?

