En jäkla liv utanför mitt fönster

Klockan midnatt och danskar fattar inte det där med vinterdäck.

Det är det klassiska stället att halka fast här – den lilla knixen till backe har haft många slirande sommardäck i snö under de tolv år jag har bott här, på första parkett… 😉

Och jag har lagt mig så jag tänker inte erbjuda mig att hjälpa till.

Jag lär få skotta i morgon!!!

image

Publicerat av

irrhönan

Singelmamma till 2. Hundägare till 2. Beroende av crosstraining, utomhus och året runt. Mera gourmand än gourmet. Läser gärna böcker. Försöker sluta tänka.

6 thoughts on “En jäkla liv utanför mitt fönster”

Det tyckte jag - vad tycker du?

