If you can’t beat them…

Och så konstaterar jag när jag väl kommit hem att jag har fått en mycket större förståelse för Lillebror och hans kamrater och deras spelande. Det är spännande med CounterStrike. Jag har ställt fler frågor än jag nånsin trott mig själv om, Lillebror och hans kompis har svarat tålmodigt, pekat, förklarat och berättat vad som hände i de olika skeendena i spelen vi såg igår. Jag har lovat Lillebror att framöver ska jag inte bara fråga när han tror att han är klar, utan hur det går i spelet, hur långt de har kommit och hur många rundor de har gjort.

Tillbaka till hotellet var vi halv två på natten. Då var jag rätt trött på att köra i mörker (hela vägen upp till Jönköping var nattkörning + regn).

Idag är jag rätt trött på att köra överhuvudtaget.

Men mer trött generellt.

Inatt drabbas vi av Stormen Gorm. Vilket underbart namn på en storm. Stormen Gorm.

Fast jag tänker mest på Dunderklumpen. Storm över Jorm.

Publicerat av

irrhönan

Singelmamma till 2. Hundägare till 2. Beroende av crosstraining, utomhus och året runt. Mera gourmand än gourmet. Läser gärna böcker. Försöker sluta tänka.

4 reaktioner till “If you can’t beat them…”

    1. En elak jävel är han, Gorm.
      Slängde en stor pinne i nacken på mig när jag gick med hundarna nyss. En VÄLDIGT kort kisspromenad – han är farlig, han Gorm. Och än rasar han inte som värst, det är först om en timme drygt.

      Gilla

Det tyckte jag - vad tycker du?

