Vilodag? Nja. 

Hundpromenad i minusgrader och en hård, iskall vind. 

Iväg till extra träning där vi ärade en fallen dansk soldat som fått en WOD uppkallad efter sig. 

Undrar vad han var för en typ? Seg och tjurig antar jag. Sju rundor med 400 meter löpning, 21 lunges, 15 pull-up (eller row) och 9 burpees. 

Man vart som trött efteråt… Och förutom rumpan (iskall – antar att det är fettet som stelnar??😄😂) så blev kroppen varm. 

Frukost eller rättare sagt brunch och om en kvart cirka kommer en av träningskompisarna och hämtar mig – vi ska se Star Wars!!

Efteråt kommer jag behöva handla, så ska mat lagas och innan man vet ordet av har dagen gått och måndag och arbetsvecka väntar…

Publicerat av

irrhönan

Singelmamma till 2. Hundägare till 2. Beroende av crosstraining, utomhus och året runt. Mera gourmand än gourmet. Läser gärna böcker. Försöker sluta tänka.

6 reaktioner till “Vilodag? Nja. ”

  1. Fläsket som stelnat… det måste väl vara första stadiet till att det krymper bort!?

    Det var väldigt vilken fart det är på dig. Idag har jag varit ute och promenerat i lugn och ro cirka en timme innan det blev hem till kära hemmet för mat och en stund i sköna fåtöljen. Ska nog snart förpassa mig till ryggläge till sköna sängen tillsammans med Karl-Ove Knausgård… ja, i vart fall hans bok… 😉

    Gilla

Det tyckte jag - vad tycker du?

