Förresten Mie

Jag har nu kommit ihåg julgranen. Den är ”slaktad” och utslängd!

Härmed förklarar jag julen avslutat – och innan tjugondedag Knut! (Vilket är en viktig dag – och inte nån julavslutningsdag –  eftersom det är min födelsedag! 🙂 )

Publicerat av

irrhönan

Singelmamma till 2. Hundägare till 2. Beroende av crosstraining, utomhus och året runt. Mera gourmand än gourmet. Läser gärna böcker. Försöker sluta tänka.

4 reaktioner till “Förresten Mie”

    1. Då får jag snart gratta dig,men passar på redan nu ifall jag glömmer det på rätt dag! Det julpynt jag har får stanna framme över helgen men sedan åker det ned i källaren så att tomtarna kan sova sin skönhetssömn tills nästa gång det är dags…

      Gilla

  1. Bravo!!! 😀
    Å som av en händelse såg jag att en kransliknande sak, som min lillebror har gjort till mig för hundra år sedan, hänger kvar i badrumsfönstret!

    Gilla

Det tyckte jag - vad tycker du?

