Lite knäpp är jag

Hur ska du fira ikväll då?” frågar vår nya unga assistent.

Hahaha.

Jag firar med 51 repetitioner av vad vår tränare nu hittat på… :-/
Men efteråt ska ungarna och jag äta sushi, är det tänkt.

img_5948 Dagen idag bjuder på sol, men helt andra temperaturer än ifjol…

Ifjol åt ungarna och jag mangofrukost, spelade volleyboll i poolen, badade i Indiska Oceanen, åt mangoglass till lunch och på kvällen åt vi en stjärnmiddag i en korallgrotta men under bar himmel. Jag är så himla lycklig att den resan blev av!

Publicerat av

irrhönan

Singelmamma till 2. Hundägare till 2. Beroende av crosstraining, utomhus och året runt. Mera gourmand än gourmet. Läser gärna böcker. Försöker sluta tänka.

One thought on “Lite knäpp är jag”

Det tyckte jag - vad tycker du?

