Sånt som jag hatar

  • Jag hatar att vara i Ex-residenset
  • Jag hatar att vara den som ska tömma hans hus
  • Jag hatar att ha ansvaret
  • Jag hatar alla hans jävla möbler
  • Jag hatar att använda hans dammsugare
  • Jag hatar att han är borta
  • Jag hatar att ”aldrig mer” är så lång tid utan att se honom igen
  • Jag hatar döden och jag hatar cancer
  • Jag hatar att det är fastelavn och att han inte kommer förbi oss med fastelavnsboller, som han brukar (danska ”semlor” för den som undrar)
  • Jag skulle hatat att han kom förbi om han gjorde det, eftersom han fyllde mina helger även när det inte var hans tur att ha barnen, och jag hatar nu att jag hatade då. Kunde han bara ringa eller skriva igen, jag skulle förlåtit honom…

Fan så jag har saknat honom idag. :’-(

FUCK CANCER.

Publicerat av

irrhönan

Singelmamma till 2. Hundägare till 2. Beroende av crosstraining, utomhus och året runt. Mera gourmand än gourmet. Läser gärna böcker. Försöker sluta tänka.

5 reaktioner till “Sånt som jag hatar”

  1. Jag kände som du gör när sonens far fick stroke och jag tror att jag kunnat hålla med dig om allt om han dött fast det gjorde han inte. Jag är fortfarande arg på honom.

    Gilla

  2. Jag tar ett extra andetag som för att stärka mig själv av dina tankar, medvetenheten om att man får tänka alla slags tankar även de förbjudna, tabuartade. Att vara kvar med ilska efter att någon har dött tror jag inte är ovanligt i våra ofta trassliga förhållanden.

    Gilla

Det tyckte jag - vad tycker du?

