Kontrollfreak

…i kombination med ”inte-tappa-ansiktet” är ingen bra kombination.

Jag var så himla säker på att kompisen som jag pratade i telefon med igår menade idag när han sa ”lördag eftermiddag” – men det kanske var nästa lördag han menade? Klockan närmar sig halv sex och det är ju inte eftermiddag längre precis.

Jag avskyr när jag bestämmer nånting med någon och är 100% säker – och på dagen är jag inte alls säker… Bara ganska säker på att jag har missförstått vilken dag det var han menade.

Jag tyckte vi sa ”ses imorgon”… Nu går jag en smutt med hundarna så får vi se om han kommit när jag är tillbaka. Annars lagar jag mat utan honom! :-/

Publicerat av

irrhönan

Singelmamma till 2. Hundägare till 2. Beroende av crosstraining, utomhus och året runt. Mera gourmand än gourmet. Läser gärna böcker. Försöker sluta tänka.

5 reaktioner till “Kontrollfreak”

Det tyckte jag - vad tycker du?

