Sånt jag inte förstår

Veckan är snart över.

Jag var med till ett möte till allra sist nu på fredag eftermiddag, och plötsligt har jag 9 stora projekt som SKA vara färdiga allt ifrån nästa vecka tills slutet på mars. Stora projekt.

Plussa på den dagliga rutinen, alla telefonsamtal, alla möten som inte är måsten. Plussa på alla småsaker som RP ber mig om att leverera på.

Det är ju tur att jag har blivit så respektfullt behandlad och får så mycket i lön så att motivationen och tempot är i topp till att ”ge järnet” *host*

Publicerat av

irrhönan

Singelmamma till 2. Hundägare till 2. Beroende av crosstraining, utomhus och året runt. Mera gourmand än gourmet. Läser gärna böcker. Försöker sluta tänka.

3 reaktioner till “Sånt jag inte förstår”

  1. Jag väntar på kontraktet som ska beskriva svart på vitt vad jag har rätt till och kan kräva. Men jag jobbar inte under helgerna, och inte på kvällarna. Så får det gå som det går med projekten. Jag blir bara så himla frustrerad över allt som jag skulle behöva göra, och för en månad sen hade jag gett järnet och tyckt det var skitkul med alla utmaningar.
    Nu blir jag bara sur och räknar timmar. Det är inte särskilt motiverande – samtidigt så kan RP sitta och säga att hon mäter mina resultat och prestationer – och att jag inte levererar det jag borde. Jag blir tokig – hur jag än vänder mig så har jag rumpan bak.

    Gilla

Det tyckte jag - vad tycker du?

