En milstolpe passerad

Plankan i fem minuter.

Yes!!

🙂

Innan dess – 1.5 km löp + 54 jumping squats till ära för ett födelsedags”barn”

Sen:

10 boxjumps
15 dips
20 atomic situps

Springa 400 meter – varav 100 meter trappa ner och 100 meter trappa upp – pust!

12 thrusters
12 kettlebell swings

Springa 200 meter

Repeat i 25 minuter.

Och så plankan på det.

Stolt Irrhöna var den enda som var oberörd efter de 5 minuterna. Träningskompisen S, världens tuffaste karl, stod enbart för att jag gjorde det – ren tjurskallighet. 🙂 Den sista minuten stod 25-30 människor och tittade på oss.

Hehehe.

Det är kul att vara bra på nånting – många av de andra är så himla duktiga på att springa till exempel. 🙂

Publicerat av

irrhönan

Singelmamma till 2. Hundägare till 2. Beroende av crosstraining, utomhus och året runt. Mera gourmand än gourmet. Läser gärna böcker. Försöker sluta tänka.

4 reaktioner till “En milstolpe passerad”

  1. Uthållighet vinner! Sa till min dotter att du kan stå i planka i fem min… hon tittade på mig som jag ljugit ihop att jag är filmstjärna 🙂
    Hon kan inte!

    Liked by 2 people

Det tyckte jag - vad tycker du?

