Om nånting helt annat än min far

Jubel och klang.

Deklarationen gjord – det är lite ångest varenda gång. Men vilket resultat – trots att jag har har lite emot att ha lånt skattefar närmare artontusen i ett år. (Jag antar att det är en kombination av solcellen, håndværkerfradraget (minns inte vad det heter på svenska), min nya status som ensam-försörjande och den ironiska löneförhöjningen som gör det)

Jag menar, det är ju inte pengar som jag lånat ut frivilligt precis – men det är förstås alltid lika fantastiskt trevligt att få tillbaka pengar!

Hurra!

Publicerat av

irrhönan

Singelmamma till 2. Hundägare till 2. Beroende av crosstraining, utomhus och året runt. Mera gourmand än gourmet. Läser gärna böcker. Försöker sluta tänka.

3 reaktioner till “Om nånting helt annat än min far”

Det tyckte jag - vad tycker du?

