Vår pigga tränare har precis lagt upp bilder från dagens träning

I en halvtimme sprang vi en runda med en massa övningar inlagda på vägen:

10 hopp/spark i rumpan vid en bänk (strax bredvid björken till höger i första bilden- man ser några som håller på. Och man ser mig komma springandes mot kameran iklädd grön jacka!)
Springa uppför korta branta backen
Hänga i en bom – 1o pull-ups
Springa över alla bord/bänkar
15 jump squats uppför en trappa
20 walking lunges
Hänga i en annan bom – 10 pull-ups
10 push-ups med ”hopp ut och in” vid repstegen
10 gående sidledes plankor
30 situps med 5 kg vikter

Och sen BADADE jag. Faktiskt. På sista bilden står jag påklädd, men jag har faktiskt DOPPAT mig. Kallis nästa, *P*… 😉 (Jag kan hinna ändra mig…)

bureso_1bureso_4bureso_5bureso_6bureso_3bureso_2

Publicerat av

irrhönan

Singelmamma till 2. Hundägare till 2. Beroende av crosstraining, utomhus och året runt. Mera gourmand än gourmet. Läser gärna böcker. Försöker sluta tänka.

Det tyckte jag - vad tycker du?

