I lustempo

Hundarna och jag har sprungit cirka 2.5 kilometer i lägsta möjliga tempo. Helt omöjligt att få igång motvilliga hundar så länge de var i koppel!

Men så fort jag svängde av och tog genvägen genom hagen så insåg de att de var på väg hem och satte in supertempo! Varpå jag inte orkade följa med – det är i uppförsbacke!!

Nu sover de nöjt och jag har nöjt klippt av ytterligare en centimeter på mitt måttband på kylskåpet. Det är vecka 14 nu och jag har klippt av 14 centimeter.

Jag är nöjd!

Publicerat av

irrhönan

Singelmamma till 2. Hundägare till 2. Beroende av crosstraining, utomhus och året runt. Mera gourmand än gourmet. Läser gärna böcker. Försöker sluta tänka.

One thought on “I lustempo”

Det tyckte jag - vad tycker du?

