När jag kommer ihåg gör jag solhälsningar

…när jag vaknar om morgonen. Med två hundar ivrigt slickandes mina händer och fötter – det måste ju vara en härlig syn. Men efter imorse tänker jag att jag kunde göra Qigong om jag kunde hitta en övning som passade in i mitt ibland ganska strama tidsschema. Och det blir inte bättre framöver när mina morgnar kommer att bli ännu tidigare (suck).

Men ändå. Det var skönt imorse och jag har levt större delen av dagen på känslan.

Publicerat av

irrhönan

Singelmamma till 2. Hundägare till 2. Beroende av crosstraining, utomhus och året runt. Mera gourmand än gourmet. Läser gärna böcker. Försöker sluta tänka.

Det tyckte jag - vad tycker du?

