En lång helg

Det är Lillebror som har haft två intensiva dagar på Dreamhack, men ändå är det jag som är trött!

Det blev en sen kväll igår. Tre tämligen nöjda grabbar hämtade jag vid elvatiden (fast om sanningen ska fram var jag på plats innan halv tio – men då var jag förbi ICA och handlade frukost åt oss) och då var de uppe i varv och det tog ett par timmar innan de var trötta nog att somna.

Och så även jag.

I  *P*’s chateau sov vi som prinsar och prinsessor, och efter frukost körde jag tillbaka ungarna och åkte ännu en gång och handlade – mest ”svenska” saker den här gången – innan jag for hem.

Sen har eftermiddagen och kvällen bara gått. Jag är trött, trött, trött och ser vansinnigt mycket fram emot att få sova!

 

Publicerat av

irrhönan

Singelmamma till 2. Hundägare till 2. Beroende av crosstraining, utomhus och året runt. Mera gourmand än gourmet. Läser gärna böcker. Försöker sluta tänka.

One thought on “En lång helg”

Det tyckte jag - vad tycker du?

