Wiiiiiiiiiii

För trettiotvå timmars arbete (fyra åttatimmarspass) så får jag gratis inträde till årets Roskildefestival.

Väninnan ska vara supervisor och jag ”biträdande”. Det enda som kan gå åt helvete är vädret! Annars ska det bli himla roligt – headhuntern är lite passande förfärad men har accepterat att jag kommer att vara ledig. Jag har varit tydlig hela tiden med att den veckan, då är jag inte på jobb.

Typiskt att det är precis samma vecka som han ska vara bortrest. Tomt kontor. Hm. Hursomhelst, Väninnan har tänkt sig jobba tirsdag och torsdag, och förmodligen gör jag det också.

Rooooooooooooooskiiiiiiiiiiiiiiilllllldeeeeeeeeeeee! 😀 När Dizzy Mizz Lizzy spelar kommer jag att stå nånstans i högen. 🙂 (klipp från konsert 2010 när de spelade på Orange scen)

Det blir kul!

Publicerat av

irrhönan

Singelmamma till 2. Hundägare till 2. Beroende av crosstraining, utomhus och året runt. Mera gourmand än gourmet. Läser gärna böcker. Försöker sluta tänka.

Det tyckte jag - vad tycker du?

