Bloggpaus :-)

Men nu är jag tillbaka full time i Hönsgården igen, så det kan återgå till det vanliga livet.

En dryg vecka på festival, off and on.

Jobb tisdag och torsdag, och lite lite måndag, fast bara lite. (Hade jobbat natt söndag till måndag)

Men tisdag natt jobbade jag, det var då attentatet skedde i Istanbul och jag fick en försmak på vad mitt nya jobb egentligen går ut på. Och samtidigt satt Secret Service i Västafrika, men det gick ändå. Han höll koll via telefon och jag gjorde vad jag kunde hemifrån.

Onsdag jobbade jag också, fast på festivalen. Kul men otroligt jobbigt. Och ändå var det inte jag som var ”supervisor Charlie” men Väninnan – hon hade mycket mer att göra än jag!

Men så har vi hört musik. Bra och mindre bra, och fantastiskt bra. Neil Young och PJ Harvey var fantastiskt bra. Foals, Whitney, Dizzy Mizz Lizzy och MØ var även de bra.

Däremot Red Hot Chilli Peppers var inte alls ”på”. Besvikelse.

Och jag har träffat miljarder människor. Skrattat och pratat. Kramat och tröstat. Retats med och puffat och knuffat. Det här gör vi om, alla gånger!

Publicerat av

irrhönan

Singelmamma till 2. Hundägare till 2. Beroende av crosstraining, utomhus och året runt. Mera gourmand än gourmet. Läser gärna böcker. Försöker sluta tänka.

2 reaktioner till “Bloggpaus :-)”

Det tyckte jag - vad tycker du?

