Jag skulle ha tagit en bild men jag glömde

 

Den här bildserien hängde i kopieringsrummet, med texten:

Presidenter och premärministrar under 80, 90 och 00 talet, och … framtiden…

presidenter och premiärministrar

Är det underligt att Lillebror säger till mig att ”jo, jag vill gärna bli utbytesstudent, men kan vi vänta med att skicka in min ansökan till presidentvalet i USA har varit? Tänk om det blir Trump, mamma, då vill jag inte vara i USA.

Publicerat av

irrhönan

Singelmamma till 2. Hundägare till 2. Beroende av crosstraining, utomhus och året runt. Mera gourmand än gourmet. Läser gärna böcker. Försöker sluta tänka.

2 reaktioner till “Jag skulle ha tagit en bild men jag glömde”

Det tyckte jag - vad tycker du?

