Alla goda ting är tre

Den Skäggige.

Tandläkaren (jajaja, inte själva handlingen utan personen. Han är en god vän)

Vår pigga tränare.

På en och samma dag.

Den Skäggige suckade och önskade att han var en trollkarl som kunde trolla bort mitt onda i nacken som nu var överjävligt. Det är vad sorg, stress och ledsna tankar gör vid min kropp.

Tandläkaren ville höra om pappa, som han träffat flera gånger (senast på min 50-årsfest).

Vår pigga tränare kramade om mig och sen gav hon oss precis det jag behövde – en timmes järnhård träning utan tankepauser.

Publicerat av

irrhönan

Singelmamma till 2. Hundägare till 2. Beroende av crosstraining, utomhus och året runt. Mera gourmand än gourmet. Läser gärna böcker. Försöker sluta tänka.

4 thoughts on “Alla goda ting är tre”

  1. Tänk att det bara är drygt ett år sedan jag träffade din pappa som verkade oerhört pigg. Livet kan vända så fort, det gäller att leva varje dag.

    Gilla

Det tyckte jag - vad tycker du?

