Sånt som gör mig tacksam

När Lillebrors dator krånglar, och hans bästa kompis pappa kommer hit och sitter i flera timmar tillsammans med Lillebror för att hitta felet, då känner jag i hjärtat hur jag saknar Exet, och hur tacksam jag är mot kompisens pappa som vill göra det här för att hjälpa Lillebror.

Publicerat av

irrhönan

Singelmamma till 2. Hundägare till 2. Beroende av crosstraining, utomhus och året runt. Mera gourmand än gourmet. Läser gärna böcker. Försöker sluta tänka.

En reaktion till “Sånt som gör mig tacksam”

Det tyckte jag - vad tycker du?

