A room with a view 

Den här utsikten är svårslagen om man ska jobba mitt i Köpenhamn. Aldrig har jag jobbat på ett ställe med så vacker utsikt – jo, möjligen när jag var städerska på campingen i Höga Kusten. 

Publicerat av

irrhönan

Singelmamma till 2. Hundägare till 2. Beroende av crosstraining, utomhus och året runt. Mera gourmand än gourmet. Läser gärna böcker. Försöker sluta tänka.

5 reaktioner till “A room with a view ”

    1. Jag sitter och tittar in i en vägg. Det hjälper. Bara om jag tittar över mot Secret Service – det gör jag ibland men helst inte – så ser jag utsikten. Och när han går, ungefär vid tvåtiden, så kan jag njuta av den. 🙂

      Liked by 3 people

  1. Skönt med stora perspektiv att blicka ut över som kan ge distans till ens egen verklighet!
    Vatten är ju alltid intressant, hur det skiftar i färg och utseende, inte lika någon dag.
    Själv har jag en väldigt vacker häng björk att vila ögonen på mellan kartskapandet, just nu är den full av gula löv med snö på dessutom, inte en helt vanlig kombination 🙂

    Gilla

Det tyckte jag - vad tycker du?

