Pys skriver om träning så det gör jag också

Efter att den Skäggige fixade till min onda höft för nu snart två veckor sen har det varit helt ok att springa. Plötsligt KAN jag springa.

En och en halv kilometers uppvärmning, jag flög fram. Härligt så länge det varar. Sen värmde vi upp. Dagens WOD var en AMRAP – as many rounds as possible.

3 pullups
5 wallclimbs
7 toes to bar – nja, nåja. Knees to elbows då. 😉
9 pushups
11 boxjumps

Repeat i tjugo minuter.

Som bonus åtta olika magövningar i fyrtiofem sekunder var – femton sekunders paus.

Tack för idag.

Publicerat av

irrhönan

Singelmamma till 2. Hundägare till 2. Beroende av crosstraining, utomhus och året runt. Mera gourmand än gourmet. Läser gärna böcker. Försöker sluta tänka.

One thought on “Pys skriver om träning så det gör jag också”

Det tyckte jag - vad tycker du?

