Favorit i repris

Måhända är det inte det smartaste jag gör – att hålla mig hemma medan det är osäkert på jobbet. Men jag tar ändå vara på de möjligheter jag ser att vara hemma, slippa sitta i ”the Dungeons” med Secret Service. I vår lilla källarhåla i tystnad. Hu.

Idag är jag hemma – jag ska till rådhuset och hämta mitt nya tillfälliga körkort om en timme, och klockan två ska jag ”i byen” och träffa säkerhetsnätverket. Har jag tur så är Sherlock Holmes där, man vet aldrig med honom.

Åh, jag längtar efter att ha det kul på jobbet igen. Det här är ju ohållbart – även om det finns guldklumpar här och där som ger mig energi så är tillvaron i the Dungeons minst sagt energikrävande, de där guldklumparna räcker inte till…

Publicerat av

irrhönan

Singelmamma till 2. Hundägare till 2. Beroende av crosstraining, utomhus och året runt. Mera gourmand än gourmet. Läser gärna böcker. Försöker sluta tänka.

4 thoughts on “Favorit i repris”

Det tyckte jag - vad tycker du?

