Stick och brinn, 2016

Du har inte varit nåt vidare år, faktiskt.

Pappa blev sjuk, under påskhelgen upptäcktes hans hjärntumör. Plötsligt var det slutet av september och pappa levde inte längre.

Många fler dog, mycket kommer att skrivas om det i runorna över 2016. Största personliga förlusten bland de nu hädangångna artisterna är David Bowie. En konkurrent till husguden.

Denna sista knorr på 2016, den tillbringar jag med några av dem, som betyder mest för mig. Eftersom barnen har egna planer för kvällen 😉 så är det tur för mig att jag har hundarna. En ensamkväll nyårsafton – det är ok, det gör mig inget.

Årets sista morgonpromenad gjorde jag bemärkelsesvärdig med att tappa iPhonen, så skärmen splittrades. Suck.

Och nu, nu ska jag iväg och träna!

Publicerat av

irrhönan

Singelmamma till 2. Hundägare till 2. Beroende av crosstraining, utomhus och året runt. Mera gourmand än gourmet. Läser gärna böcker. Försöker sluta tänka.

5 thoughts on “Stick och brinn, 2016”

  1. Jag firar som du, med de som ger mig så mycket energi genom allt!
    Precis som *P* skriver är ju vi bloggare alltid bara några klick bort i alla stunder!
    Kram och in med det nya 🐾

    Gilla

Det tyckte jag - vad tycker du?

