Det är sånt här väder

Ja, jag gillar vinter mycket mer än höst. Men framför allt tycker jag inte att det ska få liv att bli vår innan det varit vinter. RIKTIG vinter.  Med frost och snö. Och hade jag inte haft mitt onda i ryggen så hade jag åkt skidor både igår och idag. Typiskt att jag inte törs åka nu när det äntligen är tillräckligt med snö!!

Publicerat av

irrhönan

Singelmamma till 2. Hundägare till 2. Beroende av crosstraining, utomhus och året runt. Mera gourmand än gourmet. Läser gärna böcker. Försöker sluta tänka.

2 reaktioner till “Det är sånt här väder”

Det tyckte jag - vad tycker du?

