Veckans motion

Inter för att travestera på en annan bloggerskas rubrik, men jag ville bara se i skrift hur mycket jag egentligen rör på mig.

Måndag
Promenad ca 5 km (ca 3 hundpromenader)
Cykla totalt 4 km
Crossfit utomhus 60 minuter

Tisdag
Promenad ca 5 km (ca 3 hundpromenader)
Cykla totalt 4 km
Ibland yoga 60 minuter

Onsdag
Promenad ca 5 km (ca 3 hundpromenader)
Cykla totalt 4 km
Crossfit utomhus 60 minuter

Torsdag
Promenad ca 5 km (ca 3 hundpromenader)
Cykla totalt 4 km

Fredag
Promenad ca 5 km (ca 3 hundpromenader)
Cykla totalt 4 km

Lördag
Promenad ca 7 km (ca 4 hundpromenader)
Crossfit utomhus 60 minuter

Söndag
Promenad ca 7 km (ca 4 hundpromenader)

Och ändå önskar jag att jag var i bättre form. Kunde springa mer än jag gör. Var fastare runt om magen.

Det är mitt mål till i september, när jag ska iväg på träningsresa med kompisarna.

Publicerat av

irrhönan

Singelmamma till 2. Hundägare till 2. Beroende av crosstraining, utomhus och året runt. Mera gourmand än gourmet. Läser gärna böcker. Försöker sluta tänka.

4 reaktioner till “Veckans motion”

  1. Du är i strålande form. Ditt hull på magen har du för att du är äppelformad och istället har begåvats med överjävligt snygga ben. Man kan inte få allt va? Jag tror att om du skulle deffa bort magen (du kan inte träna bort den bara äta bort den) så skulle du först bli smal(are) på alla andra ställen på kroppen. Du ser ju dödssnygg ut!

    Gilla

Det tyckte jag - vad tycker du?

