Du *P*. Apropå Kallis?

Imorgon ska träningskompisarna och jag bada bastu och ”hoppa” i plurret.

2 grader i vattnet.

Får man ett tips från coachen?

Hur i hela glödheta kommer man i – och om man kommer i, hur kommer man upp igen utan att svimma av?

Publicerat av

irrhönan

Singelmamma till 2. Hundägare till 2. Beroende av crosstraining, utomhus och året runt. Mera gourmand än gourmet. Läser gärna böcker. Försöker sluta tänka.

One thought on “Du *P*. Apropå Kallis?”

  1. Bara bestäm dig! 😘
    Bäst är att bli riktigt varm innan första doppet. Inget hattifnattande när du ska i, bara kliv på. Jag doppar aldrig huvudet, nöjer mig med ett par simtag. Skönt är att ha ett par skor att hoppa i, det är enda gången jag använder ”Foppatofflor”. Efter doppet går kroppen på högvarv och då kommer belöningen. Underbart! Njut på och berätta sen. 💕

    Liked by 1 person

Det tyckte jag - vad tycker du?

