I mitt hem blir allt vin (för) gammalt 

Vin ståendes i vardagsrummets gömmor glömmer jag bort. När jag tar fram en flaska blir det från köket. 

Jo, jag gillar vin då och då, men nån riktig vindrickare blir jag aldrig. 

Att öppna en flaska på egen hand gör jag ytterst sällan. 

Publicerat av

irrhönan

Singelmamma till 2. Hundägare till 2. Beroende av crosstraining, utomhus och året runt. Mera gourmand än gourmet. Läser gärna böcker. Försöker sluta tänka.

3 reaktioner till “I mitt hem blir allt vin (för) gammalt ”

  1. Jag har slutat dricka vin helt, min kropp säger stopp!
    ”Lättöl” (3,5) som Guwima kallade dem räcker åt mig 👍🏼

    Gilla

Det tyckte jag - vad tycker du?

