En bild som skvallrar

1. 
Jag står snett. Skjuter ut höften och då störs hela min balans   Sen gör jag en snegrej med foten – inte på bilden dock – som bidrar ännu mer till snedheten. 

2.

Magar är inte vackra när man står upp och ner. Allt mitt magsladder som jag är så innerligt trött på skriker till himlen att nu vill jag göra nånting åt det. Igen. 

Publicerat av

irrhönan

Singelmamma till 2. Hundägare till 2. Beroende av crosstraining, utomhus och året runt. Mera gourmand än gourmet. Läser gärna böcker. Försöker sluta tänka.

6 reaktioner till “En bild som skvallrar”

      1. Precis. Vad gäller att bli av med det så är det bara stenhård diet som gäller för att se dom rutor du har under och så viktigt är det väl inte med fettfri mage?

        Gilla

        1. Synliga rutor tror jag aldrig jag får. Och inte vill jag ha det heller. Jag gillar min mage, den är fin men jag har för mycket av den!
          Däremot har jag ett mål att de två par jeans som jag köpte 2012 inte ska vara en förgäves investering. Den där bilringen är i vägen för att de ska vara bekväma att ha på mig. Bort med bilringen… :-/

          Liked by 1 person

Det tyckte jag - vad tycker du?

