Streak – 30 dagar. Check på den.

Igår var trettionde dagen i rad med stretchövningar och meditation.

Och banne mig, det fungerar.

Vitklädda tanten är ett minne blott (fast jag hade inte hjärta att säga henne att hennes behandling inte fungerat, utan det var först när den Skäggige tog fatt som smärtan förtog sig) och jag tar små, små kännbara mikrosteg framåt mot en mjukare nacke.

Jag fortsätter idogt.

Meditation.
Hänga.
Sträcka armar och axlar.
Och en del andra bra övningar.

Den Skäggige påminde mig om en vristövning som jag slarvat med.

Om du är flitigare med den så ger det resultat i nacken. Det hänger ihop”, säger han.

The streak continues. 🙂

Publicerat av

irrhönan

Singelmamma till 2. Hundägare till 2. Beroende av crosstraining, utomhus och året runt. Mera gourmand än gourmet. Läser gärna böcker. Försöker sluta tänka.

En reaktion till “Streak – 30 dagar. Check på den.”

Det tyckte jag - vad tycker du?

