Ingen anledning till oro

Tant Doktorn har tittat, vridit, vänt, bänt och tänjt. Ingenting hon sett eller känt ger anledning till att skriva remiss och skicka mig vidare. Ömma muskler (träningsvärk sen i måndags – men det sa jag inte till henne) och stela muskler. ”Stretcha och tänk på om du har tid till att simma”, sa hon. ”Men fortsätt för allt i världen med att träna och göra yoga”.

Och det är sant som du säger, Maria, att fel på skelettet kan man inte se utan magnetröntgen eller annat, men det såg hon absolut ingen anledning till. Skönt. Jag har litat på den Skäggige hela tiden, men ändå har oron smugit sig på. Nu kan jag ta livet av det spöket. 🙂

Publicerat av

irrhönan

Singelmamma till 2. Hundägare till 2. Beroende av crosstraining, utomhus och året runt. Mera gourmand än gourmet. Läser gärna böcker. Försöker sluta tänka.

4 reaktioner till “Ingen anledning till oro”

Det tyckte jag - vad tycker du?

