Tidsschemat som inte höll

Här sitter jag på en parkeringsplats utanför hundfrisören klockan 1445 och får veta att det tar 45 minuter till innan hundarna är klara. 

Assistenten har tagit tre (!) timmar att klippa. Hm. Låter dyrt :-/

Halv fyra – när hundarna beräknas färdiga – ska jag hämta Storebror och köra till möte i banken. 

Tanken var annars att trötta och framför allt rastade hundar skulle fått sova hemma medan vi var i banken. 

Fan. 

Jag kunde ha dem i bilen men det är alldeles för varmt. Ironiskt – det som varit så kallt intill igår!

Nu blur jag tvungen att springa en rastningsrunda, störta hem, störta till Storebrors skola, störta till banken. 

Jaja. Så kan det gå. 

Publicerat av

irrhönan

Singelmamma till 2. Hundägare till 2. Beroende av crosstraining, utomhus och året runt. Mera gourmand än gourmet. Läser gärna böcker. Försöker sluta tänka.

One thought on “Tidsschemat som inte höll”

Det tyckte jag - vad tycker du?

