Lagom kort vecka i alla fall

Imorgon är en bra uppfinning.

Store Bededag.

Fredagsledig. Hurra!

Helgen är redan fylld. Träning lördag, och så kommer farmor och farfar senare på dagen och hjälper till att sätta upp anslagstavlor och bilder. Och kanske röja lite på vinden också, vem vet.

Söndag blev plötsligt bortlovad till Roskildefestivalen. En kurs för ”supervisors” som jag och Väninnan ska vara. Hon mer än jag (det kommer att vara hon som står med radion och fattar beslut, och jag som ränner runt och leker polis) men det kan vara bra även för mig att veta vilka befogenheter vi har. Det var inte så mycket koll på det ifjol.

Publicerat av

irrhönan

Singelmamma till 2. Hundägare till 2. Beroende av crosstraining, utomhus och året runt. Mera gourmand än gourmet. Läser gärna böcker. Försöker sluta tänka.

En reaktion till “Lagom kort vecka i alla fall”

Det tyckte jag - vad tycker du?

