Yoga-Älvan skriver

…och frågar hur min kropp mår idag. Och att hon var helt hög över hur bra och omedelbart min kropp och hjärna svarat på hennes instruktioner. 

Och jag mår bra. 

Kroppen känns mjukare och jag kommer på mig själv med att tänka innerlår och neutralt bäcken ideligen. Och fokus på bröstbenet. 

Ännu en människa vars hjälp jag behöver har korsat min stig. 

Publicerat av

irrhönan

Singelmamma till 2. Hundägare till 2. Beroende av crosstraining, utomhus och året runt. Mera gourmand än gourmet. Läser gärna böcker. Försöker sluta tänka.

2 thoughts on “Yoga-Älvan skriver”

  1. Det låter ju lovande 😀
    Fick du något svar av den skäggige om dina funderingar innan du åkte?
    Eller har du inte träffat honom ännu kanske…

    Gilla

  2. Idag är jag gick tänkte jag mycket på gårdagens inlägg från dig. Noterade att mina axlar åker fram när jag blir trött och det fick mig att regelbundet återta den stolta hållningen och tänka på kroppen. Tack!

    Liked by 1 person

Det tyckte jag - vad tycker du?

